Hur ser din kundvårdspolicy ut?

Har du ingen? Det är du inte ensam om!
Men det är nyttigt att fundera kring hur dina kunder bemöts och hur de upplever dig som leverantör.

Hur kontaktar man ditt företag? Kan man lätt hitta dina kontaktuppgifter med en snabb Googling?
Vad har du för mailadresser? Vem ansvarar för att den som mailar får svar? Hinner du svara i telefon? Ringer du tillbaka?
Får dina kunder den kärlek dem är värda?

En nöjd kund berättar för ca 4 personer om sina positiva erfarenheter. En missnöjd kund berättar om sin negativa upplevelse för minst 10…

Med enkla knep kan man sätta upp rutiner och riktlinjer för hur DU vill ha det.

Kontakta oss så ser vi hur vi kan hjälp dig!

Löpande bokföring, redovsining, avstämningar, löner, moms & skatt
Läs mer här
Extern kommunikation, dokumentation, lagring, backup...
Läs mer här
Att finnas online krävs idag oavsett affärsidé. Hur syns du?
Läs mer här