administration, redovisning Gotland, bokföring Gotland, redovisningsbyrå Gotland

En fungerande administration är A och O i ett företag.

Är du egenföretagare så är det troligt att det är du som gör allt själv. Sitter du med administration på ledig tid, kvällar och helger för att det inte skall ta tid från din huvudsakliga business?

Kanske behöver du virtuell assistent?

Se mig som en kollega. en back up, ett bollplank.
Uppgifterna är många vi kan hjälpa dig med.
Det kan handla om e-posthantering, samla mailadresser så du kan göra utskick av nyhetsbrev, kampanjer på sociala medier, bygga & hantera kundregister, sköta fakturahantering,  logistik av olika saker, planering, mötes – & resebokningar och mycket, mycket annat. 

När man blir företagare är det för att man brinner för sin idé, sin produkt eller tjänst. Administration och bokföring är ett  måste som man inte kan välja bort – men man kan välja att delegera det till någon annan – man behöver faktiskt inte göra allt själv!

Någon annan – kan vara Assistina Företagarservice – kan fungera som virtuell assistent som underlättar för dig – utan personalkostnader, utan ansvaret som arbetsgivare men mer flexibelt och mer platsoberoende.

Har du uppgifter du skulle vilja bli av med? Hör av dig!