Våra tjänster

Idag kan bokföring och redovisning skötas på flera olika sätt.

Du väljer om du vill överlåta delar av eller hela redovisningen.
Oavsett upplägg har du möjlighet att få åtkomst till dina räkenskaper när som helst oavsett var du än befinner dig.
Vi återrapporterar efter dina önskemål och behov.

Vi förespråkar ett digitalt arbetssätt med automatiserade flöden som bland annat innefattar digitala underlag, bankintegrationer, betalfiler och automatisk återrapportering från banken.

Vill du sköta din redovisning själv men ha hjälp ibland eller bara vid bokslut
då väljer du vårt StartBalance paket så kan jag finnas till hands under hela året om du behöver mig!

StartBalance

Bokför själv eller så gör vi det åt dig om du om du har en mindre verksamhet.
Sen avslutar vi året med att upprätta årsbokslut & deklarerar.

Vi bokför, stämmer av och kvalitetssäkrar din bokföring några gånger om året, rättar eventuella fel och granskar dina kvitton.

Vi återrapporterar eventuella förbättringsåtgärder och du får koll på moms och din preliminärskatt behöver justeras.

Frånpris:

595 kr/ månaden

Standard

Standardpaketet för dig som vill ha hjälp med hela ditt företags redovisning.

Här sköter vi allt det löpande för dig så du kan fokusera på ditt!

Frånpris:

1.995 kr /månaden

Premium

Premium för dig som vill minimera din egen administration ytterligare.

Vi blir din externa ekonomiavdelning som sköter all administration liksom dina anställdas löner.

Frånpris:

2.395 kr /månaden

Priserna avser exklusive moms och är frånpriser.